بالاخره کار خودمو کردمو و فوتسالیست شدم هورااا

چهارشنبه ساعت 1 ظهر رفتم مجموعه ورزشی شهابی فر ( تو تهران ) و مسابقه برگزار کردیم و منم دروازه بان بودم ... اولش ترسیدم تو دروازه وایسم چون اگه گل میخوردم مربی منو میکشت به خاطر همین هجوم بازی کردم . نتونستم گل بزنم و عوضش نیمه اول 4 تا هم گل خوردیم . نیمه ی دوم من رفتم تو دروازه و گلی دریافت نکردم ( حال میکنید ؟ )

بازی دوم هم من کلن تو دروازه وایسادم و بر اثر بی دقتی و دیوونه بازی مدافعان پنالتی دادیم و من از روی نقطه پنالتی گل خوردم .. :(

اما واقعن فوتسال خیلی سخته اما فوتبال از فوتسال سخت تره ...

اما حال میه امتحان کنید 

عکسمو نمیتونم بزارم چون با شرت ورزشی و بدون روسری بازی کردیم :))))))))))))



نظرات شما عزیزان:

ÑίĻØⓞ
ساعت16:17---30 آذر 1392
مبارک باشع تبریک باووو

بالاخره پات به این فوتبال وااز شدد

آقا بارانِ فوتبالیست
:)))))))))))))) ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:, | 15:25 | نویسنده : BaRaN |